vozovka nemá štandardný tvar a asfalt a teda „nová“ cesta nielen že nemá po celej dĺžke ulice rovnakú šírku ale pôsobí, akoby tvar určila partia ľudí po statočne oslávenej silvestrovskej noci. Novo vytvorená cesta nemá po krajoch vozovky obrubníky a ide tak o spôsob práce, ktorý vidíme na Rumunských dedinách z druhej polovice minulého storočia. Minimálne posledných pätnásť rokov totiž aj v Rumunsku vidieť cesty kvalitné a spĺňajúce štandardy 21. storočia. Fotografia: Vyzerá to tak, že dodávateľ „len“ obišiel auto zaparkované pred domom a následne sa v rámci možností a schopností snažil pokračovať rovno. Alebo že by nie? Na dodávateľskú firmu, projektovú dokumentáciu podľa ktorej „dielo“ hodné pozornosti vykonala, cenu za prácu a materiál, meno stavebného dozoru a meno s funkciou toho, kto túto prácu prevzal, sa v súlade s platnou legislatívou spýtame Obecného úradu v Šintave. Zároveň sa spýtame na to, ako bude vyzerať vodorovné dopravné značenie na tejto cestnej komunikácii. Bude rovné tak, ako vidíme v ostatných obciach a mestách Slovenska, alebo Šintava bude mať unikát kopírujúci tvar vozovky, fotografie ktorého sa budú šíriť sociálnymi sieťami rovnako, ako v minulosti stĺp „zabudnutý“ uprostred cesty v kruhovom objazde v Seredi, či telefónny kábel obstavaný novopostavenou bytovkou? Ak uvidíte v obci firmu asfaltovať ďalšie „diela“ a nájdete zbytočnú aspoň 4 m dlhú dosku, nenápadne sa pokúste podhodiť ju asfaltérom s priloženým návodom, ako z nej urobiť mantinel, aby sa asfalt aspoň nerozlieval v súlade so zákonmi fyziky. Cesta aspoň trošku (možno) chytí rovinu a nebude ostudou ako dodávateľa, tak investora. Na výsledok rekonštrukcie cesty nás upozornili nespokojní obyvatelia obce.]]>