Sereď | Vyťaženosť obchádzkovej trasy vytýčenej po uzatvorení mosta ponad železnicu spôsobuje jej systematické a výrazné opotrebenie. Viditeľné to je aj na pripojovacom pruhu od bývalého MILEXu na R1 obdobne, ako na nadjazde ponad R1 od Galanty do Dolnej Stredy.
Vozovka praská a hlavne v pravom jazdnom pruhu sú vyjazdené stále hlbšie koľaje po množstve kamiónov, čo je poznať hlavne počas dažďa. A stav sa zhoršuje.
Stále kolóny, zhusťujúca sa premávka a narastajúce problémy pre vodičov. Nový most ponad železnicu v Seredi v nedohľadne. Viacej mostov v okolí odstavených, alebo s obmedzenou premávkou. Ďalším výluka pre blížiaci sa havarijný stav priamo hrozí.
Čo spôsobilo takto zúfalý stav v dopravnej infraštruktúre dnes už horší ako v Rumunsku?
ň